Перейти до основного вмісту

 

Kvinta TD - Виробник такелажу, канатів та строп

 

(044) 205-43-13(044) 205-43-05(067) 446-22-16(099) 361-31-77

(044) 205-43-13 (044) 205-43-05 (067) 446-22-16 (099) 361-31-77

Засоби для кріплення вантажів за допомогою стрічки

Выбрать параметры
Диаметр:
мм
Длина:
 м
Расчётный вес:
0 кг
Цена:
0 грн

Информация, указанная на сайте – является ознакомительной и информационной. Не гарантируется наличие, любой позиции на конкретное время. Возможно заказать любой из указанных на сайте канатов – о сроках и стоимости просим Вас связываться с нами по указанным выше телефонам или по электронной почте.

Опис товару

Стяжні пристрої для кріплення вантажів за допомогою поліестрової стрічки (стяжні ремені)

Основні переваги стяжних ременів:

- Збереження вантажу. При використанні текстильних ременів вантажі з м'якими краями або ретельно підготовленими поверхнями менше ушкоджуються під час транспортування.

- Невелика власна вага та еластичність. Текстильні ремені значно легші за ланцюгові стяжні пристрої, а також займають набагато менше місця і мають високу еластичність.

- Безпека. З текстильними ременями безпечніше працювати, тому що на текстильних стропах не буває металевих волосків, що стирчать, що призводять до травм.
 
- Висока зносостійкість. Текстильні ремені більш зносостійкі. Вони менш схильні до деформаційних змін, досить швидко набувають первісного вигляду. Текстильні стропи менш схильні до впливу абразивних матеріалів, не схильні до впливу багатьох хімічних речовин (кислот, лугів, окислювачів, морської води).

До недоліків стяжних ременів можна віднести:

- відносна крихкість ременів при переміщенні вантажів з гострими краями;

- збільшення ширини ременя при збільшенні ваги вантажу, що закріплюється;

- збільшення кількості ременів для кріплення важких вантажів.

Контролює технічний стан стяжних ременів під час експлуатації.

1. Відповідальні за утримання вантажопідіймальних машин у справному стані та особи, відповідальні за безпечне виконання робіт вантажопіднімальними машинами, повинні проводити огляд стропів, за винятком рідко використовуваних, кожні 10 днів, а вантажозахоплювальних пристроїв, що рідко використовуються, — перед видачею їх у роботу.

2. Стяжні ремені, які не пройшли зовнішнього огляду та технічного огляду до роботи, не допускаються.

3. При огляді ременів необхідно звернути увагу на стан стрічок, швів, гаків, скоб, пристроїв, що замикають, обойм, карабінів і місць їх кріплень.

4. Стяжні ремені не повинні допускатися до роботи, якщо:

- відсутня бирка або не читаються відомості про стяжний ремінь;

- є вузли на стрічках стяжних ременів, що несуть;

 - є поперечні порізи або розриви стрічки незалежно від їх розмірів;

- поздовжні порізи або розриви стрічки, сумарна довжина яких перевищує 10% довжини стрічки гілки стропа, а також одиничні порізи або розриви довжиною більше ніж 50 мм;

- місцеві розшарування стрічок стропа (крім місць загортання країв стрічок) на сумарній довжині понад 0,5 м на одному крайньому шві або на двох і більше внутрішніх швах, що супроводжуються розривом трьох і більше рядків шва;

- поверхневі обриви ниток стрічки загальною довжиною понад 10 % ширини стрічки, спричинені механічним впливом (тертям) гострих країв вантажу;

- витріщення ниток зі стрічки стропа на відстань понад 10 % ширини стрічки;

- наскрізні отвори діаметром понад 10% ширини стрічки від дії гострих предметів;

- пропалені наскрізні отвори діаметром понад 10 % ширини стрічки від впливу бризок розплавленого металу або наявність трьох і більше отворів на відстані між ними менше ніж 10 % ширини стрічки незалежно від діаметра отворів;

- забруднення стрічки текстильного стропа (нафтопродуктами, смолами, фарбами, цементом, ґрунтом тощо) понад 50 % довжини стяжного ременя;

- сукупність всіх перерахованих вище дефектів на площі понад 10 % ширини та довжини стяжного ременя;

- знос стрічки ременя понад 10%.

5. Забороняється експлуатація стропів з наступними дефектами та пошкодженнями металевих елементів (кілець, петель, скоб, підвісок, обойм, карабінів, ланок тощо):

- тріщинами будь-яких розмірів та розташування;

- зносом поверхні елементів або наявністю місцевих вм'ятин, що призводять до зменшення площі поперечного перерізу на 10% і більше;

- наявністю залишкових деформацій, що призводять до зміни початкового розміру елемента більш ніж на 3%;

- ушкодженням різьбових з'єднань та інших кріплень.

6. Забороняється ремонт стяжних ременів силами власника.

Стяжні ремені для кріплення вантажів поліестерової стрічки можна розділити на кілька типів:

- Стяжний ремінь тип СР – гак – стрічка – храповий замок тріскачка – стрічка – гак

- Стяжний ремінь тип СРК (кільцевий) - храповий замок тріскачка – стрічка

Документацією на стяжний ремінь є – паспорт (який повинен зберігатись у Покупця весь термін використання ременя – до списання) при постачанні однотипних виробів допускається не виписувати паспорт на кожен виріб, а в одному паспорті вказати номери з …по і кількість строп у партії.

Важливо пам'ятати, що стяжний ремінь ЗАБОРОНЕНО використовувати для підйому та переміщення вантажів, а тільки для кріплення таких. Це з тим що запас міцності стяжних ременів нижче, ніж в текстильних стропів.

Основні характеристики стяжних ременів:

- Матеріал стрічки – поліестер стрічка 100%

- Коефіцієнт запасу міцності – 2:1

- Температурний діапазон — від -40 до +100 град.

У таблиці (див. нижче) представлені основні технічні характеристики стяжних ременів залежно від ширини стрічки.

Позначення стяжного ременя

Максимальне робоче навантаження, т

Ширина стрічки, мм

Колір стрічки

СР - 2,0

2,0

25

Помаранчевий

СР - 3,0

3,0

38

Помаранчевий

СР - 5,0

5,0

50

Помаранчевий

СР – 7,5

7,5

75

Помаранчевий

СР - 10,0

10,0

100

Помаранчевий

 

 

Консультація
від справжніх
професіоналів

Ми знаємо відповіді на усі питання про вантажопідйомне обладнання, яке ви завжди хотіли запитати, але боялися зробити це ))