Информация, указанная на сайте – является ознакомительной и информационной. Не гарантируется наличие, любой позиции на конкретное время. Возможно заказать любой из указанных на сайте канатов – о сроках и стоимости просим Вас связываться с нами по указанным выше телефонам или по электронной почте.
Скоба такелажна пряма тип G210 з гвинтом призначена для використання як допоміжний інструмент кріплення, що забезпечує швидке і надійне з'єднання канатів, тросів і ланцюгів з вантажопіднімальними пристроями.
Скоба G210 має розбірну конструкцію, що складається зі сталевої U-подібної петлі прямої форми та гвинта, що несе. Монтажна такелажна скоба G210 нескладна у використанні. Для початку роботи з нею необхідно викрутити гвинт, що несе, розмістити елементи, що з'єднуються (трос, строп або інший такелаж) між вушками прямої скоби. Потім помістити гвинт в отвори корпусу, щоб він пройшов через елементи, що з'єднуються, і вкрутити його назад в отвір з різьбленням вглиб вуха, не виводячи його назовні. Акуратно затягнути гвинт, не допускаючи надмірного зусилля, щоб уникнути пошкодження різьблення.
Вантажопідіймальна пряма скоба G210 є аналогом скоби G2150, але менш надійна, оскільки замість системи болт-гайка-шплінт у конструкції використовується гвинтовий штифт. Гвинт легко закручується, проте при обертальному русі каната або стропи може поступово викручуватися. Тому скоби G210 не підходять для вирішення завдань, пов'язаних із ризиком розкручування гвинта під впливом вібрації.
Прямі скоби тип G210 з гвинтом підходять для завдань непостійного призначення, де потрібне періодичне відкриття скоби або часта заміна кріплень. Їх зручно використовувати для короткочасного оперативного з'єднання. Якщо є ризик обертових моментів оснащення використання гвинтових вантажних скоб не рекомендується, оскільки гвинт може ослабнути або викрутитися. Для надійного та довготривалого кріплення оптимальним вибором є такелажні скоби із системою болт-гайка-шплінт, що забезпечує максимальну безпеку з'єднання.
Скоби такелажні прямої форми тип G210 виготовляються з високоміцної легованої сталі та покриваються цинковим шаром, який забезпечує виробу захист від корозії та негативного впливу навколишнього середовища, а також надає естетичного зовнішнього вигляду.
Гаряче оцинкування, один із найефективніших методів захисту заліза та сталі від корозії, продовжує термін служби виробу навіть в агресивних умовах експлуатації. Додавання легувальних елементів, таких як хром або нікель, збільшує міцність та зносостійкість скоб, що робить їх надійним вибором для різних завдань.
Технічні характеристики такелажної скоби G210 наведені в таблиці нижче:
Тип | Г/п, т | A | B | C | D | D1 | E | H | L | F | G | Маса 1 шт./кг |
мм | ||||||||||||
1/4'' | 0,5 | 40 | 24 | 6 | 8 | 5 | 12 | 22 | 35 | 15 | 6 | 0,05 |
3/8'' | 1 | 59 | 37 | 10 | 12 | 5 | 16 | 31 | 52 | 24 | 10 | 0,13 |
7/16'' | 1,5 | 69 | 42 | 12 | 13 | 5 | 18 | 36 | 57 | 26 | 11 | 0,2 |
1/2'' | 2 | 76 | 46 | 13 | 16 | 6 | 20 | 39 | 68 | 31 | 14 | 0,27 |
5/8'' | 3,25 | 97 | 60 | 16 | 19 | 7 | 27 | 51 | 87 | 39 | 17 | 0,57 |
3/4'' | 4,75 | 118 | 72 | 19 | 23 | 8 | 32 | 64 | 101 | 48 | 20 | 1,2 |
7/8'' | 6,5 | 133 | 81 | 23 | 26 | 8 | 35 | 71 | 114 | 51 | 22 | 1,43 |
1'' | 8,5 | 149 | 94 | 26 | 28 | 8 | 43 | 79 | 132 | 60 | 26 | 2,15 |
1 1/8'' | 9,5 | 170 | 103 | 29 | 33 | 10 | 46 | 92 | 145 | 68 | 31 | 3,06 |
1 1/4'' | 12 | 188 | 118 | 33 | 36 | 12 | 52 | 99 | 160 | 74 | 32 | 4,11 |
1 3/8'' | 13,5 | 215 | 128 | 35 | 37 | 14 | 58 | 119 | 179 | 82 | 34 | 5,28 |
1 1/2'' | 17 | 225 | 137 | 38 | 42 | 15 | 61 | 121 | 185 | 89 | 37 | 7,23 |
1 3/4'' | 25 | 265 | 161 | 46 | 50 | 18 | 66 | 140 | 225 | 101 | 46 | 12,1 |
Консультація
від справжніх
професіоналів
Ми знаємо відповіді на усі питання про вантажопідйомне обладнання, яке ви завжди хотіли запитати, але боялися зробити це ))